Jak nakupovat?

Elektronická evidence tržeb

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Možnosti dopravy zboží a cena dopravy

Zboží zasíláme těmito přepravními službami: Česká pošta (ČP), PPL a na pobočky Zásilkovna.cz a Zásilkovna.sk, kurýrní službou na adresu zákazníka.

Zboží je možno vyzvednout i osobně v Jindřichově Hradci dle předchozí domluvy.

Kdy je doprava zdarma:

Doprava zdarma platí pro ČR a SK při nákupu zboží nad 900 Kč s DPH.

Kolik za dopravu zaplatíte:

Doručení pro Českou rupubliku:

Balík do ruky Českou poštou -  90 Kč

Balík na poštu Českou poštou -  90 Kč

Doporučený balík Českou poštou - 60 Kč

Kurýrní služba PPL na adresu - 80 Kč

Kurýrní služba PPL na parcelshop - 80 Kč

Doručení zásilky na pobočku Zásilkovny.cz - 50 Kč

Doručení pro Slovenskou republiky

Doručení zásilky na pobočku Zásilkovny.sk - 100 Kč

Doručení zásilky na adresu kurýrní službou - 130 Kč

Možnosti způsobu platby:

Dobírka

Za zboží platíte při převzetí zásilky hotově České poště, PPL kurýrovi nebo na pobočce Zásikovna.cz a Zásilkovna.sk.

Česká pošta dobírka - 40 Kč

PPL dobírka - 40 Kč

Zásilkovna dobírka - 15 Kč

Platba převodem

Platba probíhá před vyřízením objednávky. Po zadání objednávky Vám přijde potvrzení přijetí objednávky. Po provedení kontroly Vaši objednávky Vám zašleme pokyny pro platbu (variabilní symbol a číslo účtu). Účet je veden u České spořitelny, a.s. Zákazník je povinen uhradit objednané zboží do 5 pracovních dnů od našeho potvrzení objednávky. Po připsání platby na náš účet, je zásilka expedována nejpozději následující pracovní den.

Platba kartou

Platba probíhá před vyřízením objednávky. Po zadání objednávky budete přesměrováni na platební portál GoPay.

Termín dodání zboží: 

Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-5 pracovních dnů. V případě prodloužení této lhůty, bude s Vámi objednávka prokonzultována.

Osobní odběr:

Bude s kupujícím dojednán individuálně. Osobní odběr je možný jen v Jindřichově Hradci a jeho okolí.

Informace pro příjemce objednávky přes přepravní službu Česká pošta

Doporučený balík: 

- vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg/50 kg po celé České republice  při které se doručuje zásilka zákazníkovi doporučeně.
- adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím  interaktivního webového formuláře na  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.
- využijte službu sledování zásilek  na internetových stránkách České pošty (Track & Trace). Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání.

Doručování zásilek Českou poštou se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.

Informace pro příjemce objednávky přes přepravní službu Zásilkovna, s.r.o. viz. odkaz:

http://www.zasilkovna.cz/obcane/vyzvednuti-zasilky